Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Member Cat Gin L. C.Male/Canada Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 31 Deviations 1,836 Comments 268,604 Pageviews

Webcam

Watchers

Groups

:icontbds-club: :iconavatar-nation: :iconatlafanclub: :iconavatar-fanatics:


Been a while since I've seen this Robot Chicken bid!  But damn it's funny every time! xD
  • Mood: Anger
  • Playing: ANDROID: Summoners War - Sky Arena
  • Eating: waiting for dinner....
  • Drinking: Coca Cola! Holy grail of beverage.


It's been weeks quite some time since I watched Guardians..  And I'm still playing Awesome MIX Vol1 on my iPOD on repeat!!
  • Mood: Anger
  • Playing: ANDROID: Summoners War - Sky Arena
  • Eating: waiting for dinner....
  • Drinking: Coca Cola! Holy grail of beverage.
I love deviantART! " What exactly are you supporting? Who exactly are you saving?  "


Here's the article:
healthimpactnews.com/2014/als-…

OMG MOAR POEMS!  Let's Journal!!

Now I don't just wanna take part in the ALS Ice Bucket Challenge, I want to WORK for the association!!  If I work for them, for those of you doing the Ice Bucket Challenge, no need to write them a cheque, just give me the cash directly, it's bound for my pocket anyways, let's cut the middleman

PS. I've been kinda gone for a bit.  Been working on a side project of mine :)  Hope to have stuff to show for it soon!  I'll probably post a few practice sketches here and there. :D
I'm on fire! Cat. OUT!

  • Mood: Anger
  • Playing: ANDROID: Summoners War - Sky Arena
  • Eating: waiting for dinner....
  • Drinking: Coca Cola! Holy grail of beverage.

Journal History

deviantID

CatMD
Cat Gin L. C.
Artist | Hobbyist | Digital Art
Canada
:typerhappy: "I'm a Cat. and an aspiring artist trying to make a name for myself on the internet. If that fails, I wanna be known as the biggest dick on the internet and get a TV show on Comedy Central #DanielTosh #Nerdist #ChrisHardwick"

Poop.
Interests

AdCast - Ads from the Community

×

Donate

CatMD has started a donation pool!
0 / 16,000
Aiming for a 7 years subscription courtesy of the community. Let's see how long this takes LOL. 16K points nets me the "til hell freezes over" package - Let's see whether you guys sum up to 16K points before hell freezes over!

You must be logged in to donate.
No one has donated yet. Be the first!

Comments


Add a Comment:
 
:iconxfp7x:
xfp7x Featured By Owner Aug 19, 2014
thank you for the llama ^__^
Reply
:iconoukami-sugo:
Oukami-SuGo Featured By Owner Aug 16, 2014  Hobbyist General Artist
Thx 4 the :llama: =)
Reply
:iconrustycroutons:
RustyCroutons Featured By Owner Aug 15, 2014   General Artist
Thanks for watching! Your username makes me think of a cat that's a doctor. 
Reply
(1 Reply)
:iconifreischutz:
IFreischutz Featured By Owner Aug 15, 2014  Professional Filmographer
Thanks for the watch! :heart:
Reply
:iconheartofthestorm:
HeartOfTheStorm Featured By Owner Aug 15, 2014   General Artist
I have no idea why I haven't been watching you ;-;
Reply
(1 Reply)
Add a Comment: